Hoe/waar kan ik zien welke drivers ik allemaal nodig heb voor mijn laptop? (zie beschrijving)

Ik wil windows 8 op mijn laptop installeren maar ik heb gehoord dat je daarna ook alle drivers erop moet zetten. maar ik weet niet welke drivers ik nodig heb en kan het ook nergens vinden.
Ik weet alleen dat het een HP Pavilion dv6 is met een i7 erin en 6GB ram

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (1)

in apparaatbeheer kan je alle gegevens van de hardware en drivers terug vinden. start hiervoor het programma MMC.exe standaard bij windows op. zijn die gegevens voor u onvoldoende dan kan je 2 gratis programma's van internet halen namelijk SIW en Speccy die gaan dieper in op al de gegevens van uw computer. bekijk ook eens de website van HP, http://www8.hp.com/be/nl/support-drivers.html voor eventuele nieuwe drivers, u kan er ook info vinden voor een upgrade naar Windows 8.