Waarom kan ik niets printen vanuit mijn printer(hp 5510)?

Ik heb een printer die ik voor het eerst op mijne computer aansluit maar ik kan niets printen?
Waarom kan ik dit niet?

Gelieve jullie antwoorden zodanig te formuleren zodat ik het ook begrijp als een leek.
En als ik moet downloaden zou ik dan de exacte link mogen vragen want anders ga ik het niet echt zelf kunnen oplossen.

Toegevoegd na 1 minuut:
btw ik heb een window xp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je moet de printer eerst installeren volgens de handleiding die erbij is en met de bijgeleverde CD.
Is die er niet dan moet je bij www.hp.nl zoeken. Omdat je niet aangeeft welk besturingssysteem je hebt (Windows XP/Vista/7 of Linux) kunnen we je niet verder helpen. Op de site staan alle instructies.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je geeft alsnog aan XP te hebben. Ga naar onderstaande link en kies de eerste optie (Driver...) download die en start die op je PC. Je printer mag NIET aangesloten zijn; tijdens de procedure wordt gezegd wanneer dat moet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat uw printer niet als "standaard printer" is aangegeven. Even nazien via configuratiescherm=>hardware=>printers.
Als uje uw printer niet ziet dan volgt u de raadgevingen van Vdijken op. Die staan perfect beschreven. (waarvoor +)
je hebt bij de printer een usb kabel. een stroom kabel en een cd ( vaak)

je begint met de cd. deze doe je in je pc. dan doe je setup.exe of installatie of iets. of als er staat drivers dan kies je die. Soms staat er nog bij of je vista of xp kan gebruiken. Kies daar dan XP. ( soms staat het er niet)

als je de drivers hebt geinstalleerd. dan ga je je pc herstarten. ( haal de cd eruit anders gaat hij weer zoeken)

nu sluit je de usb aan op je pc en gaat je pc de printer herkennen.

als je dat gedaan hebt zou je moeten kunnen printen.

Lukt dit niet... dan zou je evt op Youtube kunnen zoeken: how to install a printer ( met de naam van jouw printer + type) als die er is. Vaak wordt het stap voor stap uitgelegd en zie je ook beelden. Als het nog niet lukt laat het dan maar even weten. Of vraag een bekende van je. Het is echt gemakkelijker dan je denkt)