Hoe kan het dat ik met de xbox 360 en ps3 veel langer kan gamen dan de pc zonder moe en misselijk te worden ?

Als ik op de pc game dan word ik snel moe en misselijk en krijg het warm terwijl bij de consoles kan ik makkelijk 5-8 uur achter elkaar door gaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Misschien omdat je dichter op je computerscherm zit dan bij je tv scherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De pc zit je denk ik rechter dan als je gamed op consoles en je hebt geen muis en toetsenbord maar n controller mischien daar verschillen mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
speel je veel fps zoals MW?
dan kan het daarmee te maken hebben
mijn neef kan deze games ook niet spelen wordt ie helemaal misselijk van kijken naar die handjes met wapens en er achter aan hobbelen
heeft te maken met je evenwicht en zo google maar es daarop
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja gaat vooral om fps games