Hoe heet deze voedingskabel en waar kan ik die kopen?

Ik ben dan niet zozeer opzoek naar exact deze, maar eigenlijk één met een hoek van 90 graden. Ik heb niet veel ruimte achter mijn versterker en als de voeding direct een hoek van 90 graden zou hebben, kan ik hem wel gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Dit heet een eurokabel met haakse 8-vormige plug.
Bij onlinekabelshop te koop voor € 4,99.

Toegevoegd na 24 minuten:
Nog een gevonden met de hoek omhoog/omlaag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk. In deze vorm had ik ze nog niet gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies wat ik zocht.

Andere antwoorden (1)

Dit heet een euronormkabel. Te krijgen bij oa Conrad. Maar ik denk dat elke elektrozaak ze wel in het assortiment heeft. Alleen een haakse aansluiting zul je niet vinden vrees ik.
Kosten van deze kabel. Ongeveer 3 tot 5 euro.