Monitor geeft error: Out Of Range?

Ik wilde de nieuwste driver installeren voor mijn grafische kaart, maar tijdens het installeren viel de computer uit,
en toen ik hem opnieuw op had gestart kreeg ik de melding:

Out Of Range
H.Frequency: 90.1 KHz
V.Frequency: 60.1 Hz

Ik krijg deze melding na het scherm van: Windows starten...
(dus het scherm met gebruikersaccounts kan ik niet meer zien)

Ik heb al geprobeerd om in veilige modus op te starten, maar dit helpt ook niet.

Ik kan wel aan de geluiden horen dat ik nog wel in kan loggen op mijn eigen (gebruikers)account, maar ik kan dus niet zien wat ik doe?!

Help alsjeblieft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
4.3K

Het beste antwoord

Al in veilige modus proberen op te starten? F8 na eerste scherm bij opstarten en soms tijdens. je kan dan altijd de driver ongedaan maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
dus wanneer je de PC aanzet even wachten tot je het eerste scherm ziet, nadat deze weg is op F8 drukken, niet ingedrukt houden maar een paar keer aanslaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
vanaf daar kan je kiezen uit verschillende opties en hier kies je: windows opstarten in veilige modus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al geprobeerd,
ook in veilige modus krijg ik deze melding voordat ik ook maar íets kan doen .. =[
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat me even gissen, ik heb dit namelijk ook een keer gehad. (windows opnieuw installeren is natuurlijk ook een optie..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik wilde eerst nog even goed proberen om het voor elkaar te krijgen zonder dat ik allemaal gegevens verlies :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeetje het stond gewoon in je uitleg dat je in veilige modus hebt geprobeerd.. nja ik denk nog even verder na
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, bedankt!
Hopelijk kom je met de gouden tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je ipv veilige modus al VGA modus geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee nog niet, zal het even proberen!
had ik zelf nog niet aan gedacht, ik meld wel even of het lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aangezien het vrij lang duurt heb ik er goeie hoop in ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja sorry, ik was alweer bezig met andere dingen..
Maar de vga-modus heeft gewerkt!
Dus bedankt!

Andere antwoorden (2)

Deze frequentie van 90 KHZ is wel een hele vreemde als ik heel eerlijk moet zijn. Mijn antwoord op deze vraag is dus :
BIOS benaderen>>>de zogenaamde fabrieksinstellingen kiezen>> beantwoorden met Y (ja) bij het doorstarten van Uw Pc en dan met rechts op het bureaublad clicken om in de" Resolutie aanpassen" te komen,daar op geavanceerde instellingen clicken> 2e tabblad kiezen en het eens testen met een lagere rate qua Khz ( bijv. 70 ,72 of 75 Khz) Desnoods het volgende tabblad kiezen : Problemen oplossen. ATI heeft trouwens een speciaal stukje software om een groot deel van de grafische kaarten aan te passen. Misschien iets voor U !

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 6 minuten:
http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx

Hier kunt U The Catalyst downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opstarten met een bootcd. Dan zou het moeten werken, en kan je eventueel dingen veranderen...