Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn laptop werkt de DVD/CD brander/lezer niet meer. Wie kan mij hiermee helpen?

Op mijn aardig nieuwe laptop van een half jaar oud werkt opeens mijn DVD/CD lezer/brander niet meer. Vanochtend werkte hij nog. Maar toen ik hem net wou proberen deed hij weinig. Hij maakte wel geluid alsof hij aan het lezen was maar er verscheen niks bij mijn ‘computer’ waar wel mijn schijf staat. Een USB herkent hij wel gewoon direct. Wie kan mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

probeer systeemherstel Start > Programma's > Bureau Accessoires > Systeem Werkset > Systeem Herstel en herstel hem naar de datum die je wordt aanbevolen. mocht die daarna wel doen nadat de herstel voltooit is geweest, dan heb je vast iets geïnstalleerd waardoor de dvd/cd deactiveert is geworden of de driver beschadigd is geworden. want die dvd branders gaan in het algemeen nooit kapot. is het enige onderdeel van de pc die niet kapot gaan. lijkt me dus sterk. doe maar systeem herstel en probeer het nog eens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik had het al geprobeerd maar het lukte niet. Mijn virus programma stond aan o.i.d. maar ong. een uur naar het systeemherstel (iemand anders had het ook al gezegd) werkte hij opeens weer. Maar ik zou hem onthouden, bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Erg bedankt! Iemand anders zei het ook al maar hij werkte eerst niet (antivirus stond aan o.i.d.) maar nu werkt hij weer opeens. Ik zal hem onthouden! Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Als je zeker weet dat dit echt niet werkt , dan heb je waarschijnlijk gewoon garantie.
Meestal 1 jaar garantie , dus breng hem naar de winkel waar die vandaan is. Neem wel de bon mee.
Zij gaan kijken of de fout bij hen of jou ligt , en dan reparen,
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding