Waar kan ik de goedkoopste harddisk in nederland kopen en wt kost het?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Waarschijnlijk op ebay of marktpaats. Tweede hands zullen die dingen waarschijnlijk behoorlijk goedkoop zijn. Natuurlijk moet je wel rekening houden wat voor een harddisk. Eentje van 15 jaar geleden kan je misschien wel gratis afhalen maar de vraag is of die nog bruikbaar is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Opslagcapaciteit? Type? Merk?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tja dat ligt eraan, hoe veel gigabyte moet hij zijn, inbouw of extern ????
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is afhankelijk welk type je zoekt maar de beste toolopm te kijken waar die het goedkoopst is is op tweakers.net zie link
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is totaal afhankelijk van welk soort hard disk je zoekt. Een externe? Hoeveel Gig? Hoe snel moet die zijn? Welk merk? Misschien kun je het beste eerst antwoord geven op bovenstaande vragen en dan gaan zoeken op prijsvergelijk sites.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
25 euro voor 160GB, exclusief eventuele verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kringloop winkel ...?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gratisoptehalen.nl: staan wel gratis PC's op. Dus ook gratis harde schijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is ook een goede site voor dit soort vragen: