Om het beste resultaat te behalen zul je de programma's opnieuw moeten installeren. Je kunt bij elk programma aangeven waar je hem wilt installeren, zoals op de SSD.

Als je letterlijk de bestanden van de programma's gaat verslepen, kan het mis gaan en werken de programma's misschien niet meer.

Succes!

Max
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij sommige programma's kan je dat niet aanvinken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij veel programma's moet je voor de optie "Geavanceerde installatie", of "Custom Installation" in het Engels, kiezen. Dan kan het vaak wel. Ik ben nog nooit een programma tegengekomen waarbij dat niet kon. Maar als je daar niet voor kan kiezen, is dat erg lastig en zou ik ook niet weten hoe je het programma wel op de SSD moet krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Bij Google chrome kan het bijvoorbeeld niet. Mijn 'boot' oftewel mijn primaire schijf is de ssd en de secundaire is de 'D' schijf, dus alles wordt automatisch geinstalleerd op de ssd wat ik juist niet wil.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Google Chrome gaat het inderdaad automatisch. Ik heb hier een handleiding voor een ingewikkelde manier waarop je het kan veranderen, maar hij is ook nog eens in het Engels. Ik zet hem bij "bronnen" onder mijn antwoord.