wat is een aankoopbewijs van een macbook pro?

Ik kom in aanmerking voor gratis een update te krijgen naar mac os x lion. Helaas ben ik het kassaticket kwijt. Is er nog een ander aankoopbewijs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeer onhandig van je. Weg garantie, zonder bon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het apparaat misschien aangemeld op een supportsite?

Antwoorden (3)

Bank afschrift.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik niet. Ik heb hem gekocht in de mediamarkt in hasselt met cash geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Mac cash? Zoowww he. Zwart geld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@moordigger, er zijn ook mensen met een baan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou nog je nickname veranderen in MACfreak1 :p
Je kan kijken of je via supportpage van Apple iets kan doen. In ieder geval kan je ook garantie regelen terwijl je de bon kwijt bent. Dat kan op deze pagina: https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
Wellicht dus ook voor zoiets.
Nu ja, voor 16 euro ben je niet echt de klos uiteindelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor die gratis update ben je geen factuur nodig hoor, gaat gewoon op serienummer, voer gewoon een factuurdatum in net na 11 juni en je krijgt binnen no-time een gratis code binnen. Via het serienummer kan Apple zo zien wanneer de Mac is geactiveerd.