Als de kleur van je internetpoort oranje kleurt, is dit dan een slecht teken?

Zover ik weet hoort de kleur van de poort waar je internet kabel in gaat geelkleurig te zijn, sinds gisteren ruik ik een vreemde brandachtige lucht en dit is het enige wat me opvalt en de waar lucht het zwaarst ruikt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Oranje kan aangeven dat de doorvoersnelheid maar 10 mbps ipv 100 mbps. Als het branderig ruikt, is hoogstwaarschijnlijk je LAN-poort naar de maan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi Munkar89,

derde wet van Kirchhoff:
daar waar de rook ontstaat, is de stroom het grootst.

die 'derde wet' wordt ook wel de vergeten wet genoemd.