Is een i3 processor te sloom voor mijn nieuwe PC?

Ik heb met een aantal vrienden onderdelen voor mijn nieuwe computer uitgezocht, waar onder een i3 processor. Die vrienden van me zeiden dat een i3 genoeg is om bijv. Call of Duty mee te spelen omdat ik een redelijk goede viadeokaart had. Ik wil met m'n computer vooral gamen maar ook werken voor school. M'n budget ligt rond de 600 euro. De link voor de gekozen onderdelen is: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B498015%5D=1&product%5B425857%5D=1&product%5B435684%5D=1&product%5B477517%5D=1&product%5B423778%5D=1&product%5B404841%5D=1&product%5B338880%5D=1&product%5B363620%5D=1

M'n computerkast wordt echt gaaf btw :P

Weet jij het antwoord?

/2500

Een i3 is zeker voldoende om cod op te spelen, heb zelf een i5 en die kan echt bijna alle spellen aan.

Ik heb zelf een i3 en kan alle spelen op grafisch maximaal foutloos draaien. Bijvoorbeeld: skyrim detecteerd automatisch je video kwaliteiten en gaf bij mij ultra high aan

Ik heb gewoon een dual-core (soort i2), een slechte videokaart en 4 gb werkgeheugen, en mijn computer is nauwelijks traag!

De processor maakt voor games bijna niks uit, met deze I3 zou je Battlefield 3 op ultra kunnen draaien(moet je wel een goede videokaart hebben). En voor schoolwerk is deze processor ook goed genoeg. Ook de videokaart is goed genoeg voor games, zolang ze niet veel zwaarder zijn dan cod mw3. De rest van het systeem ziet er trouwens ook goed en gebalanceerd uit, ik heb er verder niks op aan te merken.

hoi de i3 moet voldoende zijn maar de i3 heeft maar 2 cores de meeste spellen gebruiken er toch echt 4 dus op een quadcore werken de meeste spellen beter warom kies je niet voor een amd? zoals de AMD A8-3870K deze heeft 4 cores en een betere videochip hiermee werkt call of duty gegarandeerd veel beter en is niet duurder als je i3 amd heeft een vele betere prijs prestatie niveau ik weet zeker dat je met deze amd veel beter zit ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen Toegevoegd na 7 minuten: ooh ik zie dat je al een videokaart hebt ik denk dat je het beste het moederbord en cpu kan vervangen voor deze Gigabyte GA-990FXA-UD3 AMD FX-4100 Black Edition dit is veel beter als je core i3 deze cpu heeft 4cores en is unlocked dus je kan het heel makkelijk overklokken dit moederbord is gewoon veel beter en met deze cpu met 4cores werken de meeste spellen veel beter veel games profiteren van 4cores mvg

als je wilt gamen niet een i3 kan spellen aan maar over 1 jaar vast niet meer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100