is de inkt van mijn HP printer uitgedroogd ?

Mijn HP psc 1219 all in one printer , welke ik zeer weinig gebruik , wil niet printen ,ik zie lampje van inkt knippert . Ik heb nieuwe cardridges aangeschaft maar helaas deze doen het ook niet.
Hoe kan ik de printer herstellen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (2)

Je kan de inktkopen met een vochtig vaatdoekje voorzichtig proberen schoon te vegen of in een bakje met lauw water (inktkoppen in het water) leggen voor 10 minuten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een all in one printer als hij geinstaleerd staat op je computer en je klikt op het icoontje op je buraublad kan je hem ook proper maken via printeronderhoud inktcardriges reinigen

Toegevoegd na 3 minuten:
tijdens het proces mag de printer wel niet gestoord worden volg de instructies!!! die je op je scherm krijgt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Laiperd,
bedoel je inktkopen van de printer of van de cardridge