Mac os x 10.5 leopard en Ati mobility radeon 7500 32 mb video kaart. gaat dat?

hey allemaal.

ik heb een vraag: ik wil mac os x 10.5 leopard installeren op een machine met een ati mobility radeon 7500 32 mb video kaart.

kan ik dit doen? en als ik dit doe, is er dan ook 3d acceleratie?

zoniet. welke (3rd party) drivers kunnen mij helpen?

Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Met die kaart moet dat gewoon werken.
Zo te lezen zal het installeren niet echt van de eenvoudige zijn, maar wie weet heb jij meer geluk.

Heb het één en ander namelijk al even opgezocht.
Zie ook de bron.

Succes.

En laat het even weten of het gelukt is.