krijg bij mijn vrouw melding tik in cisco connect het gastwachtwoord; zij heeft windows vista. waaR KAN IK DAT VINDEN?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
capthavoc
11 jaar geleden
is cisco je router of heeft je vrouw een bedrijf netwerk ?verbinding oid ?
en als het een router is waarom dan een gast WW ?

Het beste antwoord

Als je een Cisco of Linksys router koopt zit daar software bij om een gastnetwerk te maken. Dit is een toegangspunt voor gasten zodat zij gebruik kunnen maken van je verbinding zonder dat ze direct toegang hebben tot je netwerk. Dit gastnetwerk wordt beveiligd met een zelf gekozen wachtwoord. Waarschijnlijk probeert je vrouw draadloos in te loggen op dit gastnetwerk in plaats van je standaard netwerk dat wel volledig toegang geeft tot het volledige netwerk. Je kunt do software op de CD gebruiken om het gastnetwerk op te heffen of een ander wachtwoord te geven. Verder zou je vrouw in kunnen loggen op het juiste netwerk waardoor ze die vraag niet meer krijgt.