Hoe maak ik mijn packard bell easynote TK open om de fan eruit te halen en te poetsen?

Ik kan nergens op internet vinden hoe het moet, dit is niet simpel achterop een paar schroefjes eruit draaien, dus weet mischien iemand hoe dit moet? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Als je je Fan wilt schoon maken en dit doen door deze er perse uit te halen. Ben ik bang dat je het risico moet nemen om alle schroeven los te schroeven dit de onderkant vastmaken aan het moederbord (waar o.a. de fan zich op bevind). Zo kan je alles voorzichtig stuk voor stuk weghalen en de fan schoonmaken.

Wat ook een mogelijkheid is:

Is dat je een Luchtdruk busje koopt in de winkel (zie plaatje).
Met dit busje spuit je met lucht(op hoge druk) al het stof uit je laptop in alle hoeken en gaten.

Deze kan je vinden in de plaatselijke computerwinkel. Hier kunnen ze je meer informatie geven over het busje.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leg een schone droge handdoek op de tafel waar u de laptop op z,n kop neer gaat leggen.
(ter voorkoming van krassen etc.)
Schroef het plaatje los wat het dichtst bij het ventilatierooster zit.
Teken de achterzijde eventueel na, want sommige schroefjes zijn dikker of langer.
(voor het geval u meerdere delen los gaat maken aan de achterkant.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat je de laptop niet kan openmaken vanaf de onderkant. er zitten wel schroeven maar je komt niet helemaal tot de fan.