Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn voeding van de pc maakt lawaai als de fan naar beneden is gericht is er iets aan te doen?

lange tijd geleden dat ik hier ben geweest,......
maar dus ik heb een nieuwe pc zelfgebouwd met spiksplintere nieuwe voeding maar deze moet met de fan naar beneden gericht. Hij zit onder in de kast. nu maakt hij lawaai alsof de fan erger tegen aan tikt.
Als ik de kast plat neer leg dan gaat dat geluid weg, is er iets dan ik kan doen? ik wil natuurlijk de voeding niet openmaken omdat dan de garantie vervalt en zo en naar boven gericht zetten is niet de bedoeling dan blaast hij in de kast.

capthavoc
5 jaar geleden
in: Hardware
2.4K
LeonardN
5 jaar geleden
Als ie nu al tikt zou ik hem nogmaals voor alle zekerheid even controleren zonder iets anders aangesloten en als het echt de fan de voeding is, contact opnemen met de (web)shop en terugsturen als RMA.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Return_merchandise_authorization

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je al een eierdoos geprobeerd? Of anders kun je een zo’n standaard gebruiken

(Deze standaard heb ik gebruikt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding