nvidia 9800gt te langzaam wil een snellere

ik ben op zoek naar een andere videokaart
ik heb nu een nividia 9800gt
maar wil liever een snellere kaart
iemand een idee

Toegevoegd na 8 minuten:
het moederbord heeft maar 1 pci express
16 poort

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je veel power voor een acceptabele prijs wil hebben, kan ik je een ATI-kaart aanraden. Zelf ben ik erg gelukkig met een HD4850, maar er zijn al lang betere natuurlijk. Je moet gewoon een maximum bedrag bepalen dat je wil uitgeven aan een videokaart, en dan kijk je even op de bron hieronder welke kaarten voor die prijs te krijgen zijn. Vervolgens check je via Google of Tweakers.Net of er reviews zijn voor de kaart die je op het oog hebt, dan kun je inlezen of die kaart ook echt de prestatie levert die je wenst.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft bijvoorbeeld de HD5770; en daar kun je echt wel flink mee gamen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Ohja, en je huidige kaart kun je natuurlijk op Vraag & Aanbod neerzetten op Tweakers.net of marktplaats etc. afhankelijk van de staat van die kaart kun je er nog een paar tientjes aan overhouden. Maar je kunt em ook bewaren als reserve/backup voor als je videokaart een keer kapot mocht gaan.
(ook nog een bron toegevoegd met review van de HD5770)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt altijd nog een 2e kopen en een SLI opstelling bouwen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Scalable_Link_Interface