Hoe kan ik mijn internet sneller krijgen?

Het internet bij me thuis is heel langzaam en slecht. Omdat mijn ouders niet echt van veranderingen houden en geen nieuw nummer of iets willen had ik de vraag of je bijvoorbeeld een nieuwe router of betere kon kopen. Graag ook er bii vermelding wat ongeveer de prijs is. Ik heb trouwens ziggo internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Als jet draadloos is kun je het best een router kopen, deze zijn rond de 50,- wel te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik de Asus rt-n10. Top router en maar voor 30 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet kijken welk abonnement jullie hebben. Als je al aan je limiet zit helpt een andere router niet. Kijk met de taakmanager welke internetsnelheid je netwerkkaart aankan. En als je bij het internetten ziet dat hij niet aan de 100% komt ligt het aan je abonnement.