Acer Aspire 5349-B814G50MI - Intel Celeron B815 1.6 GHz / 4 GB DDR3 RAM / 500 GB HDD / 15.6 inch is die snel?

ik wil graag deze laptop van bol.com kopen

http://www.bol.com/nl/p/computer/acer-aspire-5349-b814g50mi-intel-celeron-b815-1-6-ghz-4-gb-ddr3-ram-500-gb-hdd-15-6-inch/9000000011887713/index.html#product_specifications

alleen ik wil er games op spelen zoals gta 4 enz,
maar ik heb meestal dat het spel traag laad en dat wil ik dat het spel redelijk snel hebben opgestart (ook de computer).
en ik wil geen dure laptop maar deze zag er goed uit en misschien kan ik processor vervagen? (zoja graag meer informatie over de processor en ik wil het liever niet zelf doen)

ik wil graag een laptop onder de 400 euro maar extra aanpassingen (zoals nieuwe processor of snellere of meer ram geheugen) wil ik wel doen alleen niet zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

1.6 GHz is niet echt veel maar de videokaart is wel goed.
Maar voor gta 4 zou hij het goed moeten doen hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok stop maar met computeradviezen geven. Gta 4 op een onboard kaart? U cant be serious. -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om alleen gta 4 want ik heb meerdere games zoals gta 4
Ik zou kijken voor een ander merk, Acer was in het begin heel erg goed maar dat is ook afgezwakt. De laptop zelf is aardig snel maar heeft wel een goedkopere Celeron processor wat duidelijk de performance naar beneden gaat halen buiten dat moet je ook even kijken naar een laptop met een *Dedicated Video Kaart*.

Misschien staat er op internet in wat voor socket de processor zelf ligt, maar al met al ben je dan toch meer geld kwijt dan meteen de juiste te kopen...

Toegevoegd na 2 minuten:
Specificaties over de processor zelf:

http://www.cpu-world.com/CPUs/Celeron_Dual-Core/Intel-Mobile%20Celeron%20B815.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere processor in een laptop zetten gebeurd maar zelden.
Het enige wat mensen "normaliter" aanpassen aan hun laptops zijn de hardeschijf en het intern geheugen.
Ik denk dat je gta 4 hier wel op kan draaien maar niet heel soepel en zeker niet op de hoogste kwaliteit.

In deze prijsklasse is het opzich geen hele slechte laptop, hoewel ik wel denk dat er betere zijn. Celeron processors zijn gemaakt als andere processors en afgekeurd. Dan worden ze lager geklokt en goedkoper verkocht als "celeron".
Ik heb zelf in het verleden niet altijd goede ervaringen gehad met celeron processoren.

Ik zou proberen je budget te verbreden als je er serieus op wilt gamen want daar is deze laptop niet echt voor geschikt.

Ik denk dat hij de huidige generatie games wel aankan. Niet op de beste kwaliteit maar het zal wel werken. Maar ik denk dat je over een jaar (of iets meer) niet meer alle nieuwe games hierop kan draaien.

Ik heb ook even voor je gezocht naar een alternatief. Deze is nogsteeds niet het beste op het gebied van gaming maar hij is zeker beter als de acer die je zelf had gevonden.
Helaas is hij wel iets duurder maar ik denk dat het de investering zeker waard is. Alleen al om de i3 processor.

Kijk eens naar deze: Samsung NP300E5A-A02NL