Welke spellen kan ik spelen op deze laptop ?

Hallo!

Welke spellen zou ik kunnen spelen op deze HP Pavilion DV6-3185ed ?

Specificaties :
Processor - Intel Core i3 370M / 2.4 GHz / 3 MB Cache
Geheugen - 4 GB DDR3 ( Als ik hem ga kopen, doe ik er 8Gb in )
Opslag - 500 GB HDD / 7200 tpm
Optische schijf - DVD SuperMulti DL
Display - 15.6" LED-achtergrondlicht BrightView 1366 x 768 / HD
Grafische Kaart - ATI Mobility Radeon HD 5650 - 1 GB DDR3
Netwerk - Bluetooth, 802.11b/g/n , Gigabit Ethernet
Batterij - 6-cels
Gewicht - 2.5 kg

Dank u!,
Patrick

PS. als deze niet goed is welke laptops zijn er dan goed voor games onder de 550.- ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je zal bijna alle spellen kunnen spelen op deze laptop, maar meestal niet altijd met alle grafische opties op hoog of maximum. Voor het bedrag dat jij voorsteld is er volgens mij geen enkel toestel dat het beter doet. Voor 550€ koop je namelijk geen gaming laptop, die liggen in de prijsklasse 1500-3000€

Die 8GB ram gaat je ook niets helpen voor spellen, 4gb is voldoende. 8GB is nuttig voor grafische bewerkingen en video editing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel! :D
Een laptop met een Nvidia 540M zou iets betere prestaties moeten leveren:

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5650.23697.0.html

Zoiets als dit dus.

http://tweakers.net/pricewatch/293326/medion-akoya-p6631-laptop.html#tab:info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Medion is een goed merk, ondanks dat Aldi het verdeeld, je krijgt zelfs 3 jaar garantie bij Medion, aanrader