Hoe weet ik welke SIMM in mijn computer moet?

Ik zou graag mijn RAM geheugen willen vergroten.

Alvast Bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Kijk op de site van de leverancier naar de specs van je moederbord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je genoeg RAM slots in je pc hebt zitten kun je het volgende doen:

Download Speccy van de ontwikkelaars Piriform, dit programma zal kijken en beschrijven wat voor hardware er in jouw pc bevindt. Wanneer de uitslag bekend is kun je er een screenshot van maken en opslaan op je telefoon of op een a4-tje uitprinten.

Ga naar één van de vele gespecialiseerde computer winkels en laat het zien, ik vertel deze manier omdat het nogal verwarrend kan zijn bij RAM geheugen

http://www.piriform.com/speccy