Hoe haal ik mijn verloren gegevens terug van mijn usbstick?

Ik had allemaal foto's op mijn usb stick gezet.
Ik wilde ze op een andere computer zetten.
Toen ik de usbstick opende stonden de foto's er niet meer op. maar bij eigenschappen gaf hij nog wel aan dat hij qua geheugen vol zit.
Wat is er gebeurd? en hoe haal ik de foto's terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Kan je met dit gratis progje doen: Recuva

http://www.piriform.com/recuva
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jouw "gratis linkje" geeft geen ondersteuning oftewel je moet er vet voor betalen. $25 tot $35,
http://www.piriform.com/recuva/download
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die ondersteuning heb je ook helemaal niet nodig want het progje is verrekte eenvoudig!!!
De kans is groot dat uw foto's erop gezet zijn met een programma waarvan de versie ouder is dan de uw en ze daardoor niet herkent.
Op uw eigen PC zullen ze er wel nog opstaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om antwoord te geven op je eerste vraag: Wat is er gebeurd?
Het is lastig te beoordelen natuurlijk, maar wat wel eens gebeurd is dat mensen fotos op hun USB stick zetten, maar de usb-stick er dan uithalen als ze denken dat de fotos er op staan, terwijl dit (nog) niet het geval is.
Je ziet de fotos wel staan, maar windows moet de fotos nog "flushen".
Wat je ziet is dat in het geheugen al is aangegeven dat de fotos naar de USB stick moeten. Windows laat ze daar vast zien, maar het duurt nog even voor ze daadwerkelijk worden verplaatst. Je kunt dit voorkomen door gebruik te maken van:
Veilig verwijderen.