Hoe kan ik een foto verwijderen dat uit een map steekt terwijl het al verwijdert is?

ik heb een nummer gedownload op het internet en nu steekt het albumhoesje heel de tijd uit de map terwijl ik de nummer al verwijdert hebt? ook uit prullenbak! hoe kan ik dat plaatje alsnog verwijderen verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als je in de map kijkt, zul je zien dat er behalve het nummer zelf, ook een 'thumbnail' is gedownload, soms in een apart mapje. Als je deze weggooit, zijn alle sporen verdwenen.

Van allerlei bestanden (foto's. muziek, PDFs, wat al niet meer ) wordt vaak ook een klein plaatje op de map getoond. (4 op een map). Die plaatjes worden in de map zelf dus apart aangemaakt, en verdwijnen niet / worden niet altijd geupdate als je de inhoud weggooit.