ide controller software waar kan ik dat halen ?

er staat. Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) het is een AWCD44DT IDE Controller. wat is dat en waarom staat er geen informatie bij ? zoals fabrikant en website of zo ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke heb het gevonden maar ULi - controller RAID/SATA II (M1575/M1697) is een vista programma 32-bit en ik heb een windows 7 62-bit

Het beste antwoord

Dit tooltje kan je erbij helpen.

Zoek in de lijst jouw apparaat, en je krijgt de fabrikant te zien en gelijk zoeken naar bijbehorende drivers:

http://www.zhangduo.com/udi.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de volgende website kunt U een heel praktisch (GRATIS) programma downloaden en precies de gegevens vinden die nodig zijn ,om de nodige drivers bij te zoeken. Het programma heet SIW:

http://www.gtopala.com/

Nadat U dit hebt geïnstalleerd drukt op bij het openen op :
HARDWARE
Storage Devices
MODEL : hier staat dan de naam plus nog enkele belangrijke details zoals o.a. firmware versie en het serienummer.

Groet:Zoekertje