geen apparaat voor vastleggen audio bij laptop verbinden met tv. Hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 9 uur:
Extra Toelichting:

Ik wil met mijn laptop (HP compaq) via Wifi (draadloos) verbinding maken met mijn philips tv (8000 serie).

Beiden (laptop en tv) zijn via Wifi verbonden met het thuisnetwerk.

Op de laptop zie je ook een ‘zwart schermpje’ verschijnen, maar indien je de optie kiest ‘PC openen’ krijg je de melding ‘geen audio apparaat gevonden’.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik weet het typenummer niet meer precies. Maar ik heb laatst ook zo'n probleem gehad. Ik moest hiervoor een extra driver installeren op mijn pc. Hiermee kon ik op mijn pc een andere geluidskaart kiezen. Alleen dan kon ik het geluid oversturen. (wifimediaconnect heet dat).