Hoe krijg ik een gekregen ipad werkend?

Hij lag jaren in een laadje op kantoor en ik mocht hem hebben. Inmiddels hersteld naar fabrieksinstellingen.
Hij vraagt nu om een apple-id maar dat weet ik niet.
Het is een iPad mini uit 2013.

4 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Amadea
4 jaar geleden
Je kunt een nieuwe Apple-id aanmaken.
janjan
4 jaar geleden
Ik weet weinig van apple maar volgens mij moet je het originele invoeren voor ontgrendeling.
Amadea
4 jaar geleden
Niet als ie terug staat op de fabrieksinstellingen. Dan kun je gewoon opnieuw beginnen.

Het beste antwoord

De IPad is beveiligd met een activeringslot. Je zou de vorige eigenaar kunnen vragen om in te loggen op de iPad of de vorige eigenaar moet de iPad verwijderen uit zijn iCloud omgeving. Als de vorige eigenaar dit niet wilt doen is de iPad onbruikbaar.
Voor verdere info https://support.apple.com/nl-nl/HT201441
Als er geen activering slot op de iPad zit kan je een Apple ID aanmaken, dit is simpel. Als u al een e-mail adres heeft kan u deze gebruiken, als dit niet het geval is kan u eraan aanmaken.
voorbeeld@icloud.com
Voor meer info
https://support.apple.com/nl-nl/HT204316
Toegevoegd op 02 februari 2020 19:51: bron, tekst