Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

computer gaat na 3 of 4 minuten vanzelf uit .Wat kan dit zijn?

vandaag toevallig niet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
726
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij doet het weer(even)!
heb stof verwijderd.
beeld werd steeds ineens zwart.
Zag ook soms rode pixels op het scherm met de melding: auto adjusting

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het kan een beveiliging zijn in je OS. maar het kan ook een virus/ trojan zijn... Of iets van je hardware ( fan die niet draait dus pc te warm wordt.. Of zelfs de voeding ( korstsluiting)) Het is daarom niet handig om hem te gebrruiken voor je het weet. Ik zou het even na laten kijken want als de boel doorbrandt ben je verder van huis... De pc gaat uit als zijnde van waarschuwing. door hem weer aan te zetten negeer je dat. En als de fan ( indicatie ) niet werkt krijg je ook geen waarschuwing meer ondanks dat het probleem blijft...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit probleem heb ik ook gehad, maar mijn computer startte na twee a drie minuten weer opnieuw op.
en dat bleef maar aan de gang. virusscanner kon ik niet laten zoeken, omdat de computer alweer uit was voor het was gevonden. heb me computer toe maar weg gebracht.
daar hebben ze een programma er afgehaald waar toch blijkbaar een virus in zat. kosten waren € 55,- me computer werk nu weer prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding