Kan je een partitie (d-schijf) verkleinen en zo de andere c-schijf vergroten?

Werk op een laptop met 120gb harde schijf. Beschik over twee partities, waarbij C-schijf ingedeeld is op slechts 30gb en rest op D. C-schijf inmiddels bijna vol, terwijl op Dschijf nog veel vrije ruimte heb. Hoe kan ik de C schijf vergroten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
capthavoc
12 jaar geleden
heb je windows 7 vista ?

Het beste antwoord

gebruik partition magic 8
hiermee kan je je partitie ruimte aanpassen. werkt perfect! en dood simpel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niks van gemerkt^^

Andere antwoorden (1)

kan gewoon via comutermanagement, schijfbeheer. Gratis en makkelijk. Wel zo handig als je D schijf leeg is btw...