Kan ik hiermee pc games (Bf3,skyrim,cod) op ultra spelen?

Ik vroeg me af of ik hiermee de games van nu op ultra kan spelen:
Processor: i7-2600
RAM: 8GB
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX550Ti 1gb
2tb harde schijf + 80GB SSD
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :P
(het is een medion pc)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Systemrequirementslab.com > even spel invoeren > kijk bij 'recommend' en klaar is kees. duurt 1 minuut om je pc/laptop te scannen maximaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de pc nog niet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe je met je huidige computer/laptop eventjes testen en kijk je alsnog bij recommend. Als je die requirements vergelijkt met je toekomstige specificaties ben je klaar. ;)
zowieso, kan ik je verzekeren ik kan hem al aan en heb:

4,5 gb ram
amd athlon ll

das veel minder maar ik kan het al allemaal aan, dus maak je geen zorgen

Toegevoegd na 45 seconden:
i7 is trouwens ook de nieuwste techniek voor processoren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
i7 is zeker niet de nieuwste techniek, maar geeft wel een van de beste prestaties.
Ik ben bang van niet tenminste zal vast wel speelbaar zijn maar verwacht met een 550Ti geen framerates die constant boven de 40 liggen en al helemaal niet op ulta. Dat haal je niet eens met een 580.
http://bf3nation.com/2011/10/battlefield-3-graphic-card-benchmarks-from-580570-gtx-to-radeon-hd-69706900/
(550Ti zit op het niveau van een 5770/6770)

Zo'n 550Ti zit dan ook aan de onderkant vh midden segment wbt videokaarten.

Trouwens onder de 30fps wil je niet, 40fps+ geld doorgaans als acceptabel, 60fps of meer geld als "ideaal".

Concentreer je dus op de videokaart als je wilt gamen met een pc. Die cpu is zeker op de hogere settings niet erg belangrijk. Je kunt dus bv ook gewoon kijken naar een i5 systeem met dikke videokaart. i5 doet trouwens nauwelijks onder voor i7 vooral wbt gaming maar ook overall scheelt het tussen de i5 2500K en i7 2600K bv maar zo'n 3% (tov een prijsverschil van ruim 70€).

Hier heb je een handige lijst om gpu's te vergelijken.
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Als je een game pc wilt is het trouwens aan te raden om op een pc forum eens om een samenstelling te vragen.