De 'e' toets van mijn MacBook werkt niet meer, wat nu?

Sinds zonet doet mijn (ingebouwde) toetsenbord raar, als ik wil typen doet de letter 'e' het niet meer. Ik dacht eerst dat het kwam omdat er mogelijk iets water tussen is gekomen, maar bij het opstarten blijft de letter eerst hangen, waarna hij echt niets meer doet totdat ik weer opnieuw opstart en hetzelfde gebeurt. Ik heb de Apple-site al geraadpleegd en de stappen gevolgd, maar nog geen verandering. Iemand enig idee? Ik wordt een beetje moe van het ee's plakken...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.5K

Antwoorden (3)

probeer er eens een usb toetsenbord aan te hangen
werkt het dan wel ?
(je krijg wellicht even de toets naast de shift test)
Anders vrees ik dat het een tripje naar de apple shop word
capthavoc
12 jaar geleden
Misschien is er een kruimeltje brood o.i.d. onder gekomen. Je kunt proberen of het met de stofzuiger te verwijderen is. Wel even dat borstelhulpstuk op de slang zetten, dan beschadig je niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zoiets gehad (eerst blijven hangen daarna niets meer doen) na een beetje vocht over mijn toetsenbord. Misschien is dat toch gebeurd, je suggereerde al zoiets.

Bij mij heeft het geholpen om de boel gewoon lekker te laten drogen. Stofzuigen zoals hiervoor gesuggereerd is ook goed.

Je kunt de toetjes trouwens los halen om te kijken of er iets onder zit. Type even in Google of youtube iets als 'remover macbook keys' voor instructies. Het is fijn om even te weten wat je kunt verwachten.