Hoe kan ik weten of mijn router een WPS-router is?

Om hier vervolgens een printer draadloos op aan te sluiten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Kijk even achter op je router of daar een Wow knopje zit. Misschien heb je het ook staan bij de pagina van je router. Als je niet verder komt hoor ik het wel!

Toegevoegd na 48 seconden:
Wps bedoel ik! (Auto correct)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enige manier om dat te weten te komen is om de specificaties van je router op te zoeken.

Sommige routers hebben een logo die dit aanduidt, anderen niet. Cisco heeft een knop aan de voorkant die eenvoudig een beveiligde setup genereert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk effe op : http://www6.nohold.net/Cisco2/ukp.aspx?vw=1&docid=8e07fcc21d2e44659999ebe4e3849180_19855.xml&pid=80&respid=0&snid=2&dispid=0&cpage=search