Is dit een goede pc voor mij? Zie beschrijving.

Hallo allemaal.

Ik heb besloten een nieuwe computer te gaan kopen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aangezien ik weinig verstand heb van computers.Ik wil zonder lagg kunnen gamen.Ik ga beginnen met youtube commantarys dus ik ga het ook opnemen.De game's die ik ga spelen zijn games zoals: -Amnesia -Minecraft(het meeste) -Fifa 12 En nog een paar downloadbare games.(ik ga er ongeveer 5-6 games op downloaden)

Dit zijn de specs van de pc die ik heb gezien. De prijs is 550 euro.:::::

Productbeschrijving Acer Aspire X3470
Model Micro-Tower
Processor AMD A6 3600 - 2,1GHz
RAM 6GB DDR3
Opslag 2TB
Grafische kaart AMD Radeon HD6450
Optische opslag Dual Layer DVD±ReWriter
Kaartlezer Ingebouwd - 5 in 1
Netwerk 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN
Toebehoren Inclusief toetsenbord en muis
Kleur Zwart
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium 64 bits

2TB is vrij veel maar ach het zit erbij..Maar toch wilde ik vragen of ik met de games die ik wil gaan downloaden ik zonder lagg het kan opnemen en kan spelen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Als je wilt Gamen zonder lag dan raad ik je een pc aan met een Intel processor. Zoek een pc met een i7 Processor, een hogere GHz en een betere videokaart. 6 GB Ram is voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar om zijn doelstellingen te bereiken adviseer ik geen AMD Processor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso is het onzin om te roepen dat je een intel moet nemen, voor een laag budget kan je net zo goed AMD nemen. Met gamen is de en blijft de GPU toch veel belangrijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey tomaat. Ik adviseer Intel. Sorry als je het er niet mee eens bent, maar je praat over een laag budget, maar ik antwoord op basis van de gestelde vraag en daar zie ik geen budget staan toch? Of heb ik het mis tomaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, niet direct een budget, maar als iemand voor 550 een pc uitzoekt lijkt me dat hij niet voor een highend systeem gaat. Mij gaat het vooral om het constant terugkerende verhaal dat gamen=i7 wat altijd door iedereen geroepen wordt in mijn ogen overdreven is. Voor het geld dat je overhoudt door een i5 of een AMD te nemen kan je beter investeren in een GPU.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb ook niet gezegd dat je alleen een i7 moet kopen. Een betere videokaart is eigenlijk meer nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op: AMD heeft een 16 core processor, intel niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@TheMcSquirrell:
"Let op: AMD heeft een 16 core processor, intel niet!" Voor de prijs van een compleet systeem, ook niet echt voor consumenten bedoeld. Meer voor servers.
Probeer dit eens : http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/laptop-kopen/advies-bij-laptop-kopen.aspx Vereist silverlight
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De games die je noemt zijn nu niet bepaald de meest zware games maar ik raad je toch aan om iets te zoeken met iig een betere videokaart.

De 6450 is eigenlijk het slechtste kaartje uit het huidige AMD assortiment. Nu zit je prijs/prestatie wel altijd beter bij AMD dan nvidia vooral in het budget segment maar ga toch liever aan de bovenkant van het budget segment zitten dan aan de onderkant.
Kies als het ff kan voor een 6670 of iig voor een 6x70 en niet die 6x50 kaartjes. Bij de 67xx kaarten zit je aan de onderkant van het midden segment oplopend naar de 6870. 69xx is dan weer het high end segment maja dan hebben we het over kaarten van 200€ en meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor dat geld kan je een veel beter systeem in elkaar zetten met een betere GPU. Zo bijvoorbeeld:

http://tweakers.net/reviews/2263/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-september-2011-budget-gamesysteem-en-gamesysteem.html

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je dan het budget-gamesysteem neemt en een 6850/6870 er in zet heb je een veel betere setup dan de pc die zelf voorstelt.