hoe druk je de f10 knop in?

Ik wil weten met welke combinatie knop je f10 in kan klikken?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik kan f10 wel aanklikken maar dat is bij mij ook het volume dus hoe ik moet in f10 setup komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp het niet helemaal - die knop zit toch bovenaan je toetsenbord? Zo naast F9 en F11?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de category " waar zit de any key" ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat bedoel je met f10 setup? Tijdens opstarten, in windows, in een programma? Wat doet het meestal en heb je al een ander toetsenbord geprobeerd? Wat meer info ajb

Het beste antwoord

Bij het toetsenbord van sommige laptops (b.v. HP) hebben ze de functietoetsen als hoofdfunctie de werking van bijvoorbeeld volume, helderheid en inschakelen WiFi gegeven.
Om de normale F1 t/m F12 te bereiken moet men de fn toets links op de onderste rij ingedrukt houden.
De werking is dus net andersom als bij veel andere toetsenborden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lukt dus niet bij mij, ik klik fn en dan f10. Ik wil in het f10 setup menu komen.

Andere antwoorden (3)

Helemaal boven aan je toetsenbord staat F1 t/m f12 een dan duw je gewoon op f10
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou je denken he maar dat is niet zo ik heb het zelf al geprobeerd alleen het lukt niet want dat is ook mijn volume.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FN doet niks bij mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet als het toetsenbord kapot is ;-)
Druk op fn, houd fn ingedrukt en druk op f10, als dit niet lukt staat er altijd rechts onder, links van de tijd wel ergens een volumeregeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met je vinger
Zelf weten welke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan toch ook met andere lichaamsdelen?