Hoe kan ik mijn labtop verbeteren?

Sneller maken, beter (grafisch) etc.

Ik had laatst een update gedaan van mijn nvidia geforce maar dat werkte niet meer fijn dus die heb ik weer gedowngrade.

Helpt overclocken ofzo? zo ja, hoe moet dat?

mijn specificaties:
Asus PRO72SLseries
NVIDIA GeForce 9300m GS 512 mb
Intel core 2 Duo CPU T5850 @2.16 GHz 2.17GHz
3gb ram
32-bits besturingssysteem
Windows Vista

*Misschien kunnen jullie ook nog wat met de foto's*
*Weet niet of dit de goeie categorie is*

Toegevoegd na 4 minuten:
*Als je op de 2de foto klikt opent hij wel voor bij degene waar hij niet opent*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je moet wel proberen de nieuwste driver van je videokaart te vinden die wel werkt. Maar overklokken is niet zo'n goed idee omdat je een laptop hebt, en daarin kunnen de temperaturen erg hoog oplopen. Als je niet wilt betalen kun je het beste Advanced System Care (en miss illegaal pro ^^) installeren. Het houdt je computer helemaal schoon, en je kunt ook boosten voor als je gaat gamen... En als je wel wilt betalen, kun je het beste een nieuwe laptop kopen...

Oja, met vista kun je ook readyboost gebruiken. Zelf nooit gedaan want ik heb xp, maar ik denk dat het wel het proberen waard is!

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook een soort oplossing gevonden maar het is nog niet helemaal perfect heb game booster 3 die trouwens wel super werkt, zelf heb ik een betere laptop maar die moet ik 3 weken missen :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Game Booster is onderdeel van ASC...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh dat wist ik niet :$

Andere antwoorden (3)

Naast de noodzakelijke updates kun je de hardware aanpassen dat geeft het beste resultaat aleen dat is ver het algemeen duur als het al mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een computer shop bij je in de buurt en laat ze de harde schijf vergroten. Gelijk een stuk sneller ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van een grotere harde schijf wordt je computer niet sneller, tenzij het een snellere harde schijf is. Voor een optimaal resultaat moet je een SSD schijf kiezen. Maar ik denk dat je bedoelt dat je je werkgeheugen moet uitbreiden.
Je kunt je laptop versnellen door allereerst Vista eraf te gooien en Windows 7 te installeren. Werkt vele malen soepeler. Dan wel gelijk het 64 bit systeem (de meeste programma's werken ook al zijn ze slechts 32 bit). Dit heeft het voordeel dat je méér geheugen erin kunt zetten. 4 GB is normalerwijze goed. Het 64 bit systeem gebruikt dat ook, waardoor programma's sneller reageren.
De harde schijf "vergroten" zoals iemand schreef is onzin. Je kunt de harde schijf vervangen door een grotere (zal ie wel bedoeld hebben), en dat is simpel. Daarvoor hoef je aan de onderkant het dekseltje van je harde schijf los te draaien en deze vervangen door een nieuwe. Ik gebruik altijd een nieuwe als ik het systeem vervang, want als er iets mis gaat (bijvoorbeeld ik vind niet de juiste drijvers voor mijn laptop) kan ik altijd nog op het oude teruggrijpen. Bovendien gaat me dan niks verloren. Als je bijvoorbeeld outlook gebruikt voor je e-mail, gaat deze verloren, tenzij je een backup maakt.
Meer kun je dan ook niet meer doen. Ik heb net gekeken naar mijn specificaties en zag dat mijn laptop zelfs langzamer is dan die van jou en ik ben er tevreden mee (heb dus wel Win 7 64bit ultimate, 4gb geheugen en een andere grafische kaart).
Succes!