Mijn pc blockeerd over 10 min en wat kan ik doen om dat te voorkomen ?

Als ik mijn pc opstart dan duurt het niet lang en hij blockeerd weer wat moet ik nu doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat gebeurt er dan? Melding dat Windows illegaal is? Je kunt niks intikken? Melding op het scherm? Muis werkt niet meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik iets meer details mogen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst komt er een kort piep geluid en daarna blockeerd alles ik kan niks meer doen want dan bevriest mijn scherm het ennige wat ik kan doen is afsluiten via die knop meer niet maar de motor blijft werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Owja en menbustuurprograma is windows viste home premium men model is hp paviloin entertent pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plz help

Antwoorden (1)

Hoe bedoel je blokkeeren? Ben je al aangemeld en alles? Loopt hij gwn vast of kun je niks meer doen door een melding info aub
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu als ik me aanmelt is mijn balk onderaan veroudert naar een oudereversie en na een paar min kan ik niks meer als ik op een software klik gebuerter niks en later bevriest mijn scherm wat moet ik nu doen?