Zijn er kastjes te koop waaarmee ik met een standaard printer draadloos kan printen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ja, dat zijn de zgn. bluetooth printer adapters. Voorwaarde is dat je laptop of dekstop-pc bluetooth ondersteunt. Je kunt deze in de usb poort van je printer steken en dan draadloos printen. Ik heb er op bol.com een gevonden van 15 euro (zie link). Als je zoekt op je printermerk dan vind je er waarschijnlijk nog wel meer die zeker compatible zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Waarom Bluetooth? Waarom niet gewoon een Wifi printservertje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom niet, 15 euro is lekker goedkoop nietwaar?
escape
12 jaar geleden
Ja, da's ook wel weer waar. Maar Wifi heeft een groter bereik dan bluetooth.
TP-LINK netwerkkaart: 300Mbps High Gain Wireless N USB Adapter voor 30 euro bij Centerpoint een normale wifi adapter.