Ik wil mijn werkgeheugen veranderen op de pc maar waar moet ik op letten?

Ik had een programma gedownload en die liet me volgende gegevens zien
DDR2 512 mb
pc2-4300(266 Mhz)
FSB: DRAM 1:2
channels single

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

ddr2 staat voor DDR2 SDRAM
4300 (266Mhz) is de snelheid van je geheugen.

ddr2 sdram dat op 266Mhz draait zal passen.

Beter kan je uitzoeken welk moederbord je hebt.
Dan weet je hoeveel en welk geheugen erin kan.
-het aantal geheugen strips
-de maximale grootte
-de maximale snelheid

Dat kan je niet zien als je kijkt naar wat er nu in zit.
Je kan dat met een programma doen, maar net ze makkelijk is het op de kast open te maken en te kijken wat op je moederbord staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dankjewel. Ik heb een Amerikaanse programma gevonden die het voor me heeft gedaan. Nu kan ik verder:)