Epson sx215 all in one printer blijft op kopieren staan , hoe krijgen we dit weer goed, zodat alle functies weer werken?

Resetten is geprobeerd
Als je wil printen kopieert hij een leeg vel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

hoi isyor,

ja, dat is moeilijk te beantwoorden vanaf dit toetsenbord.
het kan zijn dat het kopiëer knopje blijft hangen, even met de nagel proberen op te tillen.

trek de net-stekker er uit en ook de USB stekker.
wacht een minuutje en zet ze dan weer terug.

nog geen resultaat? probeer dan de software opnieuw te installeren.

helpt dit ook niet, dan kan het zijn dat het apparaat kapot is.
aan alles komt een eind, ook aan het leven van een printer.

meer kan ik niet zeggen,
toch wel: Prettige kerstdagen

groeten, Dré