Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

webcam doet het niet meer bij skype met een persoon?

laatst was ik met iemand aan het skypen, met webcam. toen hing die gene op, en belde me meteen weer. hij zij dat dat niet zo was (dat hij mij niet opnieuw belde). maar hij deed het wel (het gesprek). alleen sinds dien doet m'n webcam het niet meer. alleen samen met hem, dus als we een gesprek samen voeren.
als ik echter met iemand anders een videogesprek doe, dan doet ie het wel (m'n webcam).

waar kan dit aan liggen? en/of hoe kan ik dat veranderen, zodat ie het wel doet?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
517

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien zat hij per ongeluk bij de webcam instellingen en heeft hij webcam uitgezet maar dat hij uitzette dat hij geen webcam meer kon ontvangen, om deze instellingen door te voeren moest het gesprek even opnieuw verbonden worden, dit kan hij per ongeluk hebben gedaan.
Ik adviseer hem om even naar de webcam instellingen te kijken en anders moet jij/hij skype even opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding