Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga binnenkort studeren, wat voor laptop kan ik het beste kiezen? Ik moet ook reizen en gebruik photoshop cs5.

Ik dacht zelf aan 14 of 15 inch. dualcore, 320 gb harddisk, 4 gb Ram. Zou dit een goede zijn?:

http://www.paradigit.nl/Paradigit/product/ZPR_01LAP/01_LAPTOPS/productdetails/80003339/Asus_15_6_X53U_SX102V_NL_E350_4GB_320GB/90N58Y129H1257VL133/default.aspx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
471

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn zoon heeft ook een laptop met dezelfde specificaties voor zijn hbo opleiding en voldoet zeer goed.
de laptop die je er bij toont lijkt me prima voor ook een goede prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij doet er veel zware programma's erop,veel voor mij onbegrijpelijke wiskundige berekeningen en daarnaast heeft ie veel games er op staan en andere onzin wat veel geheugen e.d gebruikt,moet toch ook ermee kunnen ontspannen he!
hij heeft hem nu 2 jaar,werkt nog net zo snel als in het begin.
waar wil je hem voor gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij en ik ook trouwens hebben een 15.4 inch laptop.
Is prima me te nemen,mijn zoon heeft een rugzak voor de boeken met extra vak voor de laptop en neemt hem zo altijd mee met het ov.hij heeft ook photoshop erop staan.
hij gebruikt hem ook voor van alles.
veel plezier ermee en succes met de studie!

Andere antwoorden (1)

voor photoshop cs4 is deze laptop al veel te traag, voor cs5 helemaal. Je zult uit moeten zien naar een i5 processor of een vergelijkbare AMD processor wil je cs5 vlot kunnen laten draaien, anders duurt je studie 2 keer zo lang :) .Ook het geheugen is belangrijk, minimaal 2 GB, liefst 3 GB voor een 32 bits systeem en 4 GB voor een 64 Bits systeem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding