Ik wil een draadloze printer kopen, maar kan dat wel als je laptop geen draadloze verbinding heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Ja hoor, je kan zelfs een printer kopen als je geen laptop of andere computer hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
War je waarschijnlijk wil weten is of je bestanden kan uitprinten met je laptop op die draadloze printer; en ja dat kan ook nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi skybird,

jawel hoor, dat gaat prima. je moet natuurlijk wel een USB wifi of bluetooth dongel in je laptop prikken. uiteraard een frequentieband die de printer kan ontvangen.
in elke computershop kunnen ze je daar alles over vertellen.
dus ook in de winkel waar je de printer gaat kopen.

wil je 100% zekerheid?
neem de laptop mee en laat de boel door de leverancier installeren en testen.

veel suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je laptop met een kabel aan de router zit om op internet te kunnen en je een draadloze printer wilt kopen. de draadloze printen verbind dan met de router, dus als het goed is zou het moeten werken en heb je geen wifi dongle of iets dergelijks nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als uw laptop geen signalen kan ontvangen omdat het een oude type is en geen internetverbinding kan hebben via pc en modem kan het ook geen prints zenden naar uw moden die op zijn beurt data naar uw printer zend voor afdrukken, koop een usb zendstick van vb: asus en het zal werken voor draadloos internet en wifi printer.