hallo ik werk met 2 systemen mac en windows ,mijn vraag is mijn externe schijf kan ik niet op mijn mac zetten want hij leest geen gegevens?

ik heb van windows mp3s en wil dat afspelen op mijn mijn mac

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een soortgelijk probleem:
Bij mij lukt het 'lezen' door de Mac wel, ik kan alles openen (dus ook mp3s afspelen). Maar als ik iets wil opslaan op de externe HD, dan krijg ik melding dat ik daartoe niet bevoegd ben :-s Dus ik hoop dat je een goed antwoord krijgt. Misschien heb ik er ook wat aan ;)

Antwoorden (2)

Probeer je externe HD (na backup te hebben gemaakt) eens te formatteren in FAT-modus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met MacDisk kun je onder Windows alle filesysteem formaten van de Mac lezen en schrijven.