Hoe krijg ik mijn printkleuren weer normaal?

Als ik in word of paint een foto print, zit er een blauwe waas doorheen, alsof hij in negatief is geprint.

Toen ik een geel vierkantje printte was het wel de goede kleur, ik heb alle instellen al bekeken en gegoogled maar ik kom er echt niet uit...

Spuitkoppen zijn ook al gereinigd!

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is een epson stylus 125

Nee mijn inkt is niet op!! Zo dom ben ik nu ook weer niet hahaha.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
12 jaar geleden
Is de rode inkt dan misschien op, als blauw en geel het wél doen?

Antwoorden (2)

waarschijnlijk is je inkt cartridges bijna op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
standaard heb je denk ik dus 4 kleuren ?
even simpel
rood blauw geel en zwart
als je zwarte ink wel op is mengt hij de andere kleuren totdat het zwart wordt
dus er is blijkbaar toch geen zwart ?
want als er ggne zwart is gaat de ander kleuren zwart mengen
en je hebt denk ik weing van 1 kleur ??
probeer dit eens verwijder de kleurencartridge
en print alleen zwart ?
als die vaag is dan is er toch iets met je zwarte cartrigde
en is deze leeg of toch nog verstopt

plaats dan de kleuren weer terug en maakt een zwart rood geel en blauw vlakje wellicht zie je dat een van die ook vaag is ?
desnoods herhaal je de reininging acties een paar keer
capthavoc