Kun je bij de Mediamarkt spullen kopen zoals een moederbord, processor, geheugen, voeding & videokaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (2)

Nee die spullen heeft Mediamarkt niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Blijkbaar verkoopt Mediamarkt wel wat PC onderdelen maar de keuze is enorm beperkt (1 videokaart bijvoorbeeld). Voedingen, processors en moederborden hebben ze niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker.

Zie

http://www.mediamarkt.nl/mcs/category/12.-ONDERDELEN,10259,19104.html

en dan links.

Toegevoegd na 1 minuut:
Echter zou ik persoonlijk voor onderdelen naar een computerboer gaan, die daarin is gespecialiseerd.

Mediamarkt heeft daarentegen wel mooie (complete/kantenklaar) systemen.