Wat is de tweede optisch schijf sleuf voor?(zie afbeelding)

boveste is gewoon optisch schijfstation(dvd,cdrom) maar onderste (tweede sleuf) is leeg en zit stuk aluminum daarvoor, kan niks er in !!?

Picture for question
6 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan wel wat in, moet je de pc kast even openschroeven aan de zijkant en dan kun je gemakkelijk het plaatje wat er zit verwijderen.
Let echter wel op de garantiebeperkingen, lees die eerst even goed door voordat je iets veranderd als deze pc nog in de garantietermijn valt.
Ritsuka
6 jaar geleden
Je kunt er zelf wat in zetten

Het beste antwoord

Ja, die kun je gebruiken als cradle voor een harddisk, of voor een tweede DVD-R, of kaartlezer(s), of als uitbreiding van de Creative Soundblaster. Sommigen plaatsen hier displays die temperatuur en fanspeed laat zien. Kortom, genoeg opties om die tweede sleuf te vullen.