Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn toetsenbord slaat letters over, tenzij ik langzaam typ, hoe verhelp ik dat?

Af en toe heb ik dat,hij pakt dan niet alle letters en slaat ze over. dan gaat het weer een tijdje goed. zu het er an liggen dat het een draadloos toetenbord is? af en toe die mankementen is toch wel gek niet dan?

(HP Pavillion, niet een van de goedkoopste)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou eerst aan de batterijtjes van je keyboard denken.
Alhoewel je een pop-up scherm moet krijgen als ze leeg gaan, zou ik ze eerst vervangen.
En, de afstand met je receiver mag niet te groot zijn, zeg 150 cm.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens bij de properties van jouw keyboard en verhoog de snelheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Broodkruimels en stukken gesmolten chocola onder de toetsen vandaan halen scheelt de wereld. probeer het eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel herkenbaar ...
zoals er al stond: broodkruimels en andere zooi onder je toetsenbord weg halen. waarom zeg ik dat? al die zooi die onder het toetsenbord zit kun problemen geven. en al helemaal moet je uitkijken als er vocht bij komt.(denk aan drinken) want dan wordt het 1 grote brij en plakken alle toetsen vast en kunnen er gevaarlijke situaties ontstaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding