Speaker probleem wie kan mij helpen?

Als ik geluid wil afspelen dan krijg ik uit de speaker geluid en op de computer zelf geluid. Dat is irritant want ik wil alleen mijn geluids boksen horen. En niet het geluid uit de pc want die wil ik niet. Ik heb een Logitech ls21 Wie weet de oplossing?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik wil alleen geluid horen uit de speaker en niet uit de computer zelf hoe kan ik dat dempen uit zetten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je besturings systeem en wat voor pc heb je en wat voor geluidskaart?

Het beste antwoord

Ik weet niet welk bestuurings systeem je hebt maar ik ga van windows 7 uit dan moet je rechts onder in op het geluids icoontjes met je rechtermuisknop klikken en dan klikken op afspeelapparaten dan zoek je op welke die van je computer is en klik je er met de rechtermuisknop op en klik dan op uitschakelen