Hoe kan ik Intel HD Graphics uitzetten?

Hallo,

Ik heb de vraag hoe je ihdg uit moet zetten. Ik heb er een NVIDIA geforce gt540m ddr3 2048 mb ook nog inzitten. Ik zou de NVIDIA gpu eigenlijk alleen willen gebruiken. Ik heb zeker verstand van computers, maar dit Weet ik dan nog niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een laptop? Daarbij heb je nog wel eens de kans dat de GPU vanzelf overspringt als het nodig is (games).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij apparaatbeheer uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een laptop ja en ja, dat klopt. Hij springt dan automatisch over. Als je/jullie meer willen weten moet je het even zeggen!

Antwoorden (1)

De onboard videokaart kan je niet uitzetten. Je pc schakelt automatisch tussen de onboard en je NVIDIA kaart.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier nog een website die dit bevestigt:

http://www.9lives.be/forum/hardware/813613-intel-hd-graphics-uitzetten.html