Waarom valt mijn computer/scherm uit?

Ik speel vaak Medal of Honor en dan valt mijn computer opeens uit. Ik heb een monitor van 59 cm breed en mijn desktop is een AMD Phenom II X6 T1035. De videokaart weet ik niet eigenlijk. Maar gewoon de default. Wat kan ik doen om te zorgen dat hij niet uitvalt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De computer raakt dan oververhit. Om te zorgen dat de chips niet doorbranden schakelt deze zichzelf dan uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voldoet je computer wel aan de eisen van het spel?
Zo ja, kijk of de koeling (een kleine ventilator) van de computer goed functioneert. Draait deze nog goed? Zit er geen stof in?
Het zou kunnen helpen om een extra koeler te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankjewel, weet je ook wat ik er aan kan doen? En ik vind het best raar want mijn computer is best een zware en ik hoopte dat hij een normale game wel aankan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke MoH is het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gebeurt vooral online en het is moh met die Tier 1. De nieuwste dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de titel weet kan je op onderstaande site laten checken of je computer het aankan:
http://www.systemrequirementslab.com
Als je firewall er moeilijk over doet moet je dat negeren; dit is geen spyware. Ik heb nu precies hetzelfde probleem met Skyrim... :(
Mijn vraag daarover:
http://www.goeievraag.nl/vraag/game-skyrim-werk-laptop.266366 Misschien zit jouw harddisk ook erg vol?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit nu op ipad dus ik zal morgen even testen of mijn computer het aan kan. En mijn hardeschijf is zo goed als leeg omdat ik een aparte schijf heb waar alles op staat. Ook stream ik daar al mijn muziek vanaf. Dus daar moet het niet aan liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook is het handig om te kijken of je veel programma's aan hebt staan als je gamed. Je kan beter alles wat je niet nodig hebt uitschakelen zodat je computer meer kracht heeft voor de game.

Andere antwoorden (1)

Ik had de laptop van mijn kleinzoon op "pootjes" gezet en het probleem was over omdat er een betere warmteafgifte was. In de schroefgaten had ik een stokje gezet dat klemmend paste. Maar ja het is de voorbode van een nieuwe laptop!