ik wil een nieuwe videokaart kopen voor games. welke van deze 2 Radeon HD 6790 en GeForce GTX 550 Ti Herculez welke is het beste?

het gaat om deze
http://www.pixmania.nl/nl/nl/10167447/art/inno-3d/geforce-gtx-550-ti-hercul.html?article=10167447&affiche=accessoire#pix-review

http://www.pixmania.nl/nl/nl/9574465/art/sapphire-technology/radeon-hd-6790-1-gb-gddr5.html#pix-review

budget is rond de 120 euro

alvast bedankt
Daan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Die twee zijn echt aan elkaar gewaagd, maar voor rond de 120 euro kan je ook al een 6850 kopen en die is bijna altijd beter dan deze twee:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip heb net even opgezocht wat mijn oude kaart voor watt had dat 96 watt kan dat met 1 van deze kaarten en welke? Bedankt
Daan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om de oude videokaart maar om de voeding in je systeem. Aangeraden wordt meestal om een 500watt voeding of hoger te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben er nog niet helemaal uit maar ja